Intrebări frecvente
Profesionalism – Sunt un practician calificat care ajută oamenii să decidă ce anume poate fi mai util pentru ei în situații care le provoacă suferință.
Eficiență – Răspund cu promptitudine solicitărilor, stabilind întâlnirile în funcție de nevoile și timpul clientului.
Respect – Acord o atenție specială păstrării demnității clientului; Păstrez o atitudine de stimă și prețuire indiferent de problema cu care se confruntă clientul.
Feedback – Consider necesar și important ca la sfârșitul fiecărei ședințe clientul să plece cu o concluzie, o idee, care să-i crească starea de bine și echilibrul psihic.
Educație – Informez în mod sistematic clientul despre scopul și beneficiile psihoterapiei; ce este psihoterapia? Cui se aplică? Diferența psihoterapie – psihiatrie etc.
Confidențialitate – Clienții beneficiază de servicii discrete, iar informațiile sunt strict confidențiale.
Transparență – Utilizez un limbaj clar, ușor de înțeles, adaptat situației și nevoilor clientului
Prima întâlnire este o discuție de evaluare care durează aproximativ o oră. Pe parcursul ședinței aveți oportunitatea de a prezenta psihologului problemele cu care vă confruntați. Dialogul cu dumneavoastră oferă psihologului posibilitatea de a evalua dacă tratamentul psihoterapeutic este indicat în cazul dumneavoastră și beneficiile pe care le aveți de câștigat dacă faceți psihoterapie. Tot acum vi se aduce la cunoștință că informațiile oferite pe parcursul psihoterapiei sunt strict confidențiale.
- Ai întrebări care te frământă și nu știi la cine să apelezi?
- Ești prea timid și nu dorești să-ți dezvălui identitatea, dar ai anumite sentimente și emoții pe care nu ți le poți explica?
- Aici este locul unde poți pune orice întrebări, fără teama că vei fi judecat sau ironizat. Întreabă-mă și îți voi răspune! Vei descoperi că ești tratat cu Respect, Profesionalism si Seriozitate, indiferent de întrebarea pe care o pui, de naționalitatea ta, de vârstă, religie, studii sau orientare sexuală.